čtvrtek 24. ledna 2008

Proč nedá žena chlapovi pokoj?

Tuhle sedím se svou slovenskou kamarádkou (mimochodem temperamentni výbušnou krásnou ženou s uhrančivýma očima a charakterem typu "sopka") a řeč přišla na vztahy...

Zajímala mně sonda do ženské duše a vztah ženy k takzvaně "hodným" mužům, tokajícím a visícím dámám na rtech, kterých bylo kolem nás spousta. Slovenská sopka reagovala jednoznačně - "Čo s takým chlapiskom čo si s ním zrobím čo buděm chcieť? No nie? Žena vždy zkúša kam jej muž dovolí, a keď jej dovolí všetko, prestanie pre ňu byť zaujímavý. No pozri sa okolo nás. Ti chlapci sú také bláto. No bavilo by těba keby si mal vedľa seba taku sliepku čo si ju omotáš okolo prstu?". Musel jsem upřímně odpovědět, že bych se z takový ženský asi zvencnul.

Tak aby Vám bylo pánové jasno, pokud mi nevěříte, zeptejte se dámy se kterou nechcete spát, nejlépe které je přes 35 jak to vidí. :-) Třeba se dozvíte něco zajímavého. V každém případě až Vám bude Vaše drahá vyčítat záměr jet s přáteli na týden pryč, rozmyslete si jestli jí s sebezapřením řeknete "No já jsem vlastně jet ani nechtěl", nebo jí odkážete do patřičných mezí, nebo jak budete vlastně reagovat.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Dobrý blog.
Správné názory.
Doporučuji také: rovnoprávnost.cz; chlapivakci.cz; hamilton.bloguje.cz